دوره های آموزشی برگزار شده
صنایع غذایی میهن ( برند پاندا )
میهن یکی از بزرگترین شرکت های صنایع غذایی در ایران است که در زمنیه ی تولید بستنی، آبمیوه و فراورده های لبنی فعالیت می کند. کارخانه ی این شرکت در اسلامشهر بوده و صاحب برندهایی نظیر پاندا، هایلی، خوشبخت، فروت لند و مکنزی است.
در تاریخ چهاردهم آبانماه 1402 دوره ی آموزش فروش با موضوع ” هدایت تیم فروش با سبک رهبری به جای سبک مدیریتی” به مدت 3 ساعت برای مسئولین و سرپرستان فروش محصولات پاندا این شرکت توسط سجاد فرج الهی برگزار شد.
در این دوره به مباحث و موضوعات گوناگونی نظیر اهمیت کار گروهی در فروش، آشنایی با تفاوت های مدیر و رهبر در کسب و کار، لازمه های دستیابی به نقش رهبری در کسب و کار، هوش هیجانی و آشنایی با تیپ های شخصیتی درون گرا و برون گرا با هدف دستیابی به خودشناسی، خودآگاهی و شناخت ویژگی های شخصیتی کارمندان پرداخته شد.








صنایع غذایی میهن
میهن یکی از بزرگترین شرکت های صنایع غذایی در ایران است که در زمنیه ی تولید بستنی، آبمیوه و فراورده های لبنی فعالیت می کند. کارخانه ی این شرکت در اسلامشهر بوده و صاحب برندهایی نظیر پاندا، هایلی، خوشبخت، فروت لند و مکنزی است.
در تاریخ هشتم آبانماه 1402 دوره ی روانشناسی فروش به مدت چهار ساعت برای سرپرستان و مدیران فروش مناطق سراسر کشور این شرکت توسط سجاد فرج الهی برگزار شد.
در این دوره به مباحث و موضوعات گوناگونی نظیر رفتارشناسی در فروش، رفتارشناسی کارمندان، خودآگاهی و خودشناسی، رفتارشناسی مشتریان، آشنایی با تیپ های شخصیتی برون گرا و درون گرا، آشنایی با نحوه ی تاثیرگذاری بر تصمیمات خرید مشتریان، آشنایی با الگوهای تصمیم گیری انواع خریداران، آشنایی با رفتارشناسی DISC و شناخت دغدغه ها، انگیزه ها و نگرانی های تیپ های رفتاری مختلف بر اساس این نظریه اشاره شد.
شرکت ارتباط سازان شبکه سورین
شبکه سورین یکی از شرکت های فعال در حوزه ی فیبر نوری و شبکه های کامپیوتری است. این شرکت ارائه دهنده ی تخصصی ترین راهکارها و خدمات شبکه ی ارتباطی پرسرعت و انواع محصولات استاندارد مخابراتی و شبکه های کامپیوتری می باشد.
سال 1401 به مدت 12 ماه خدماتی نظیر مشاوره ی فروش و بازاریابی، مربیگری فروش و آموزش فروش توسط سجاد فرج الهی به این مجموعه ارائه شد.
در طی یک سال واحدهای فروش و دیجیتال مارکتینگ در این شرکت پایه گذاری شده و نیروهای فروش و بازاریابی برای این واحدها جذب و استخدام گردیدند. نیروهای جذب شده در طی یک سال تحت آموزش و مربیگری فروش قرار گرفته و تجربه ها ی لازم را برای بهبود عملکرد به دست آوردند. از دیگر خدمات ارائه شده به ابن شرکت، پیاده سازی نرم افزار CRM و ارائه ی مشاوره های فروش و بازایابی با هدف افزایش فروش و جذب حداکثری مشتری است.



شرکت نسیم ارتباط آینده
شرکت نسیم ارتباط آینده شرکتی دانش بنیان با نام تجاری نسیم تلکام است که محصولات و راهکارهای حوزه ی VOIP را ارائه می کند. این شرکت دارای یک دفتر در شهر تهران و دفتر دیگری در شهر مشهد می باشد.
در سال 1400 به مدت 4 ماه خدماتی نظیر مشاوره های فروش و بازاریابی، پیاده سازی واحد فروش، استخدام نیروی فروش و آموزش مهندسی فروش توسط سجاد فرج الهی به این مجموعه ارائه گردید.
طی چهار ماه در دفتر تهران این شرکت، واحد فروش به سر و سامان رسیده، نیروهای فروش جذب و استخدام شده و آموزش فروش به نیروهای جذب شده ارائه گردید.
شرکت پیام ماهواره الکترونیک
شرکت پیام ماهواره الکترونیک شرکتی فعال در حوزه ی فروش، نصب و راه اندازی سیستم های مخابراتی از جمله سانترال های پاناسونیک و سیستم تلفنی VOIP است که از سال 1368 فعالیت خود را آغاز کرده است.
در سال 1399 طی مدت 5 ماه واحد نصب و راه اندازی سیستم تلفنی تحت شبکه به صورت واحدی مستقل برای این مجموعه پیاده سازی گردید.
ارائه ی پروتکل های نصب و راه اندازی سیستم تلفنی و روش های جذب مشتری از جمله خدماتی به شمار می روند که به این مجموعه ارائه گردید.






شرکت فناوری اطلاعات آماد
این شرکت را در سال 1391 با هدف فعالیت در حوزه ی فناوری اطلاعات ( IT ) با همراهی یکی از شرکای خود تاسیس کردیم. زمینه ی فعالیت آن فروش نرم افزار و سخت افزار بود.
سمت مدیرعاملی و مدیر فروش در این شرکت بر عهده ی بنده بوده و طی سال ها فعالیت، موفق به فروش محصولات سخت افزاری و نرم افزاری آن به شرکت های خصوصی و ارگان های دولتی گوناگون شدیم.