- قطع : رقعی
- تعداد صفحه : 129
- سال انتشار : 1402
- نوع جلد : شومیز
کتاب فوت و فن های فروش و جذب مشتری
معرفی 176 تکنیک قدرتمند برای حرفه ای شدن شغل فروشندگی و افزایش درامد در کسب و کار
هدف کتاب فوت و فن های فروش و جذب مشتری، ارتقای دانش فروشندگان ایرانی و کمک به توسعه و پیشرفت واحدهای فروش و بازاریابی کسبوکارهای گوناگون است.
فروش و بازاریابی رویاهای یک کسبوکار برای بقا، رشد، توسعه و پیشرفت در بازار را محقق میکنند. اگر واقع بینانه نگاه کنیم، این دو واحد، از مهمترین دوایر سازمانی به شمار میروند. آنها با نقش برجستهی خود، آیندهی یک کسبوکار را رقم میزنند. تلاشهای مستمر و برنامهریزیشده در این واحدها است که با جذب مشتری و فروش محصولات، درآمدزایی و سودآوری را به ارمغان میاورد. بخش بازاریابی با بکارگیری راهکارهای موثر، ارتباط با مصرفکنندگان و ایجاد آگاهی در بازار، اقدام به جذب مشتریان جدید کرده و بخش فروش نیز با استفاده از هنر و مهارتهای متقاعدسازی، مشتریان جذب شده را برای خرید محصولات تشویق و ترغیب میکند. کتابی که در دست دارید بهصورت تخصصی به همین موضوع پرداخته است.
این کتاب به 176 نکتهی جذاب که معرف راهکارهای قدرتمند فروش و جذب مشتری هستند، اشاره دارد. من فروش و بازاریابی را پازلی تصور میکنم که یادگیری هر نکته، تکنیک و راهکار جدید به کاملترشدن و زیباترشدن تصویر آن کمک میکند. در این کتاب سعی کردهام شما را با 176 قطعه از پازل فروش و بازاریابی آشنا کنم. برای یادگیری نکات بیشتر خودتان تلاش کنید. به یاد داشته باشید هر نکتهی جدیدی که در این حرفه میآموزید، تصویر زیباتری از فروش برای شما به نمایش میگذارد.