ساعات کاری

شنبه تا پنجشنبه 9 تا 18

ارتباط با من

09357054209

مهمترین فعالیت های آموزشی، مشاوره و مربیگری

هایپرمارکت فامیلی مارکت


فامیلی مارکت یک سوپرمارکت زنجیره ای با دو شعبه در منطقه یک تهران ( محله های قیطریه و فرمانیه ) است. این مجموعه از معتبرترین و لوکس ترین هایپرماکت های منطقه 1 تهران به شمار می رود.

 

در سال 1402 و 1403 به مدت 7 ماه پلن بازاریابی استراتژیک این مجموعه مطابق با استاندارد ISO9001 طراحی، تهیه و تدوین گردید. این فرایند پس از تحقیقات بازاریابی گسترده و بر اساس آخرین متدهای بازاریابی روز دنیا و مطابق با استانداردهای صنعت ریتیل به انجام رسید.

 

در طی هفت ماه زیرساخت های بازاریابی این مجموعه آماده و بستر مناسب جهت اجرای مارکت پلن فراهم گردید.

slide-81b449f

استودیو دیزاین دریمسا


این شرکت، به صورت تخصصی در زمینه ی طراحی محصول و ارائه خدمات برندینگ فعالیت می کند.

 

در آذرماه 1402 دوره ی آموزش فروش و بازاریابی، توسعه ی فردی، آموزش رفتارشناسی DISC و شخصیت شناسی درونگرا و برونگرا به مدت 25 ساعت و طی 5 جلسه برای کارمندان واحدهای تولید، فروش، دیجیتال مارکتینگ و طراحی این شرکت برگزار شد.

 

در این دوره دانشجویان با مباحث فروش و بازاریابی نظیر شناخت مشتری، فروش تلفنی، شناخت محصول، تکنیک های جلب اعتماد مشتری، تکنیک های متقاعدسازی، رفتارشناسی مشتریان، انواع ترس ها و نگرانی های خریداران و راه های غلبه بر آنها آشنا شدند. در ادامه تیپ های شخصیتی درونگرا و برونگرا را شناخته و با ویژگی های مثبت و منفی، استعدادها و توانمندی های هر تیپ شخصیتی آشنا شدند. پس از آن رفتارشناسی DISC را آموخته و با ویژگی های هر تیپ آشنا شده و نحوه ی رفتار و تعامل با هر تیپ را فرا گرفتند.

صنایع غذایی میهن ( برند پاندا )


میهن یکی از بزرگترین شرکت های صنایع غذایی در ایران است که در زمنیه ی تولید بستنی، آبمیوه و فراورده های لبنی فعالیت می کند. کارخانه ی این شرکت در اسلامشهر بوده و صاحب برندهایی نظیر پاندا، هایلی، خوشبخت، فروت لند و مکنزی است.

 

در تاریخ چهاردهم آبانماه 1402 دوره ی آموزش فروش با موضوع ” هدایت تیم فروش با سبک رهبری به جای سبک مدیریتی” به مدت 3 ساعت برای مسئولین و سرپرستان فروش محصولات پاندا این شرکت توسط سجاد فرج الهی برگزار شد.

 

در این دوره به مباحث و موضوعات گوناگونی نظیر اهمیت کار گروهی در فروش، آشنایی با تفاوت های مدیر و رهبر در کسب و کار، لازمه های دستیابی به نقش رهبری در کسب و کار، هوش هیجانی و آشنایی با تیپ های شخصیتی درون گرا و برون گرا با هدف دستیابی به خودشناسی، خودآگاهی و شناخت ویژگی های شخصیتی کارمندان پرداخته شد.

slide-81b449f
slide-c64422b
slide-5ac1b16
slide-b5455c7
slide-81b449f
slide-c64422b
slide-5ac1b16
slide-754508e

صنایع غذایی میهن


میهن یکی از بزرگترین شرکت های صنایع غذایی در ایران است که در زمنیه ی تولید بستنی، آبمیوه و فراورده های لبنی فعالیت می کند. کارخانه ی این شرکت در اسلامشهر بوده و صاحب برندهایی نظیر پاندا، هایلی، خوشبخت، فروت لند و مکنزی است.

 

در تاریخ هشتم آبانماه 1402 دوره ی روانشناسی فروش به مدت چهار ساعت برای سرپرستان و مدیران فروش مناطق سراسر کشور این شرکت توسط سجاد فرج الهی برگزار شد.

 

در این دوره به مباحث و موضوعات گوناگونی نظیر رفتارشناسی در فروش، رفتارشناسی کارمندان، خودآگاهی و خودشناسی، رفتارشناسی مشتریان، آشنایی با تیپ های شخصیتی برون گرا و درون گرا، آشنایی با نحوه ی تاثیرگذاری بر تصمیمات خرید مشتریان، آشنایی با الگوهای تصمیم گیری انواع خریداران، آشنایی با رفتارشناسی DISC و شناخت دغدغه ها، انگیزه ها و نگرانی های تیپ های رفتاری مختلف بر اساس این نظریه اشاره شد.

شرکت ماکان تجارت


این شرکت در زمینه ی تولید و عرضه ی خوراک طیور فعالیت می کند.

 

در مهرماه سال 1402 به مدت 8 ساعت و طی 5 جلسه، دوره ی آموزش روانشناسی فروش و مهارت شناخت محصول برای کارشناسان فروش این شرکت برگزار شد.

 

در این دوره مباحثی نظیر رفتارشناسی DISC ، رفتارشناسی در فروش، خودشناسی، شناخت تیپ های شخصیتی، آشنایی با عوامل تاثیرگذار بر تصمیمات انواع خریداران، آشنایی با مهارت محصول شناسی، آشنایی با اصول متقاعدسازی، روش نگارش گزارش کار، تکنیک های فروش و آشنایی با نیازها، دغذغه ها و نگرانی های مشتریان ارائه شد.

slide-81b449f
slide-81b449f

شرکت ارتباط سازان شبکه سورین ( واحد دیجیتال مارکتینگ)


شبکه سورین یکی از شرکت های فعال در حوزه ی فیبر نوری و شبکه های کامپیوتری است. این شرکت ارائه دهنده ی تخصصی ترین راهکارها و خدمات شبکه ی ارتباطی پرسرعت و انواع محصولات استاندارد مخابراتی و شبکه های کامپیوتری می باشد.

 

سال 1401 به مدت 12 ماه خدماتی نظیر مشاوره ی فروش و بازاریابی، مربیگری فروش، آموزش فروش و آموزش بازاریابی به این مجموعه ارائه شد.

 

در طی شش ماه واحد دیجیتال مارکتینگ در این شرکت پایه گذاری شده و نیروهای بازاریابی (دیجیتال مارکترها و مدیر دیجیتال مارکتینگ) برای این واحد جذب و استخدام گردیدند. نیروهای جذب شده در طی شش ماه تحت آموزش و مربیگری قرار گرفته و مهارت های لازم برای بازاریابی، جذب مشتری، تاثیرگذاری بر تصمیمات خرید مشتریان، استراتژی های بازاریابی و تکنیک های جذب مشتری را آموختند.

شرکت ارتباط سازان شبکه سورین (واحد فروش)


شبکه سورین یکی از شرکت های فعال در حوزه ی فیبر نوری و شبکه های کامپیوتری است. این شرکت ارائه دهنده ی تخصصی ترین راهکارها و خدمات شبکه ی ارتباطی پرسرعت و انواع محصولات استاندارد مخابراتی و شبکه های کامپیوتری می باشد.

 

سال 1401 به مدت 12 ماه خدماتی نظیر مشاوره ی فروش و بازاریابی، مربیگری فروش، آموزش فروش و آموزش بازاریابی به این مجموعه ارائه شد.

 

در طی شش ماه واحد فروش در این شرکت پایه گذاری شده و نیروهای فروش (کارشناسان فروش و مدیر فروش) برای این واحد جذب و استخدام گردیدند. نیروهای جذب شده در طی شش ماه تحت آموزش و مربیگری فروش قرار گرفته و مهارت های لازم برای فعالیت در این واحد نظیر اصول کارمندی، تکنیک های حفظ و جذب مشتری، تکنیک های فروش، اصول و فنون مذاکره، تکنیک های متقاعدسازی، کار با نرم افزار CRM، گزارش نویسی، تولید محتوا، مهارت های ارتباطی و مهارت های تحلیلی فرا گرفتند. از دیگر خدمات ارائه شده به ابن شرکت، پیاده سازی نرم افزار CRM و ارائه ی مشاوره های فروش و بازایابی با هدف افزایش فروش و جذب حداکثری مشتری است.

slide-81b449f
slide-81b449f
slide-c64422b

شرکت نسیم ارتباط آینده


شرکت نسیم ارتباط آینده شرکتی دانش بنیان با نام تجاری نسیم تلکام است که محصولات و راهکارهای حوزه ی VOIP را ارائه می کند. این شرکت دارای یک دفتر در شهر تهران و دفتر دیگری در شهر مشهد می باشد.

 

در سال 1400 به مدت 4 ماه خدماتی نظیر مشاوره های فروش و بازاریابی، پیاده سازی واحد فروش، استخدام نیروی فروش و آموزش مهندسی فروش توسط سجاد فرج الهی به این مجموعه ارائه گردید.

 

طی چهار ماه در دفتر تهران این شرکت، واحد فروش استقرار پیدا کرده، نیروهای فروش جذب و استخدام شده و آموزش فروش به نیروهای جذب شده ارائه گردید.

شرکت پیام ماهواره الکترونیک


شرکت پیام ماهواره الکترونیک شرکتی فعال در حوزه ی فروش، نصب و راه اندازی سیستم های مخابراتی از جمله سانترال های پاناسونیک و سیستم تلفنی VOIP است که از سال 1368 فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

در سال 1399 طی مدت 5 ماه واحد نصب و راه اندازی سیستم تلفنی تحت شبکه به صورت واحدی مستقل برای این مجموعه پیاده سازی گردید.

 

ارائه ی راهکارهای نصب و راه اندازی سیستم تلفنی ویپ و روش های جذب مشتری از جمله خدماتی به شمار می روند که به این مجموعه ارائه گردید.

slide-81b449f
slide-81b449f

شرکت فناوری اطلاعات آماد


این شرکت را در سال 1391 با هدف فعالیت در حوزه ی فناوری اطلاعات ( IT ) با همراهی یکی از شرکای خود تاسیس کردیم. زمینه ی فعالیت آن فروش نرم افزار و سخت افزار بود.

 

بنده با حفظ سمت مدیر عاملی، مدیر فروش شرکت نیز بودم. در طی سال های فعالیت شرکت، موفق به فروش محصولات سخت افزاری و نرم افزاری مختلف به شرکت های خصوصی و ارگان های دولتی گوناگون شدیم.