کتاب های من

کتاب فوت و فن های فروش و جذب مشتری
معرفی 176 تکنیک قدرتمند برای حرفه ای شدن شغل فروشندگی و افزایش درامد در کسب و کار
هدف کتاب فوت و فن های فروش و جذب مشتری، ارتقای دانش فروشندگان ایرانی و کمک به توسعه و پیشرفت واحدهای فروش و بازاریابی کسبوکارهای گوناگون است.
این کتاب 129صفحه دارد و در سال 1402 در قطع رقعی به چاپ رسیده است.
فروش و بازاریابی رویاهای یک کسبوکار برای بقا، رشد، توسعه و پیشرفت در بازار را محقق میکنند. اگر واقع بینانه نگاه کنیم، این دو واحد، از مهمترین دوایر سازمانی به شمار میروند. آنها با نقش برجستهی خود، آیندهی یک کسبوکار را رقم میزنند. تلاشهای مستمر و برنامهریزیشده در این واحدها است که با جذب مشتری و فروش محصولات، درآمدزایی و سودآوری را به ارمغان میاورد. بخش بازاریابی با بکارگیری راهکارهای موثر، ارتباط با مصرفکنندگان و ایجاد آگاهی در بازار، اقدام به جذب مشتریان جدید کرده و بخش فروش نیز با استفاده از هنر و مهارتهای متقاعدسازی، مشتریان جذب شده را برای خرید محصولات تشویق و ترغیب میکند. کتابی که در دست دارید بهصورت تخصصی به همین موضوع پرداخته است.
این کتاب به 176 نکتهی جذاب که معرف راهکارهای قدرتمند فروش و جذب مشتری هستند، اشاره دارد. من فروش و بازاریابی را پازلی تصور میکنم که یادگیری هر نکته، تکنیک و راهکار جدید به کاملترشدن و زیباترشدن تصویر آن کمک میکند. در این کتاب سعی کردهام شما را با 176 قطعه از پازل فروش و بازاریابی آشنا کنم. برای یادگیری نکات بیشتر خودتان تلاش کنید. به یاد داشته باشید هر نکتهی جدیدی که در این حرفه میآموزید، تصویر زیباتری از فروش برای شما به نمایش میگذارد.
کتاب آیین فروشندگی
95 نکته مهم که فروشندگان و مدیران فروش برای حرفه ای شدن باید بدانند.
فروشندگی یک هنر است. هنری تلفیق شده از مهارتهای گوناگون و بایدها و نبایدهایی که فروشنده را برای برقراری ارتباط موثر با مشتریان یاری کرده و کمک میکند تا با درک صحیح نیازهای مشتریان، آنها را برای خرید محصولات خود، تشویق و ترغیب کند.
متاسفانه امروزه افراد زیادی به خیال واهیِ سهولت شغل فروشندگی و بدون برخورداری از دانش و آگاهی کافی از مهارتهای مورد نیاز، به این حرفه روی میآورند. طولی نمیکشد که چالشها و مشکلات فروش بر آنها فائق آمده و با چشیدن طعم تلخ شکستهای متوالی، دلسرد و نا امید میشوند. اگرچه ممکن است این اشخاص استعدادهای بالقوۀ فروشندگی داشته و از توانمندی لازم برای این شغل برخوردار باشند اما خیلی زود دلسرد شده و دست از کار میکشند؛ تنها به این دلیل که از مهارتهای مورد نیاز این حرفه اطلاع کافی ندارند. بنابراین درصورت آموختن مهارتها و عمل به بایدها و نبایدهای فروشندگی، میتوانند در زمرۀ فروشندگان حرفهای قرار گرفته و به درآمد عالی دست پیدا کنند.
مشاهدۀ عملکرد چندین سالۀ فروشندگان در شرکتها، فروشگاهها و کسب و کارهای گوناگون، انگیزۀ نگارش کتاب آیین فروشندگی بوده است که سعی شده در آن به 95 نکتۀ مهم اشاره شود. نکاتی که هر فروشندهای برای حرفهای شدن و بهبود عملکرد خود به آن نیاز مبرم دارد. در صورتی که فروشنده این نکات را رعایت کرده و به درستی مورد استفاده قرار دهد فروشندگی برای او به شغلی جذاب و پر درآمد تبدیل شده و بدینگونه مسیر رسیدن به قلۀ موفقیت را به راحتی میپیماید.
این کتاب 95 صفحه دارد و در سال 1403 در قطع جیبی به چاپ رسیده است.
