ساعات کاری

شنبه تا پنجشنبه 9 تا 18

ارتباط با من

09357054209

درباره من

من کی هستم؟


من سجاد فرج الهی نویسنده کتاب " فوت و فن های فروش و جذب مشتری " هستم و نزدیک به نیمی از عمر خود را در راه تحقیق، پژوهش و فعالیت در حوزه فروش و بازاریابی در صنعت های مختلف سپری کرده ام.

از سال 1382 در مسیر علاقمندی خود وارد حوزه IT شدم و در این مسیر با سپری کردن دوره های آموزشی گوناگون مهارت هایی نظیر تعمیر و مونتاژ کامپیوتر، شبکه های کامپیوتری، مدیریت انواع وب سایت های وردپرسی، سئو و بهینه سازی موتورهای جست و جو و راه اندازی مرکز تماس را فرا گرفتم.

سال 1386 با فروشندگی در یک انتشارات و کتاب فروشی وارد دنیای کسب و کار شدم. در همین ایام تحصیلات آکادمیک را با رشته حسابداری آغاز و سپس با مهندس فناوری اطلاعات ادامه دادم و سرانجام در سال 1391 شرکت خود را تاسیس نمودم.

در طی سالهای فعالیت با سمت های گوناگون نظیر کارشناس فروش، مهندس فروش، مدیر فروش، مشاور فروش، مربی فروش و مدیرعامل در شرکت های مختلف کسب تجربه کردم. تدریس فروش، تدریس رفتارشناسی، ارائه مشاوره های تخصصی در حوزه فروش و بازاریابی، راه اندازی سه کسب و کار به صورت شخصی، مربیگری، تعلیم و پرورش چندین نیروی فروش در حوزه IT و پیاده سازی و توسعه چندین واحد فروش و بازاریابی برای شرکت های گوناگون از مهمترین فعالیت های من به شمار می رود.

 

علاوه بر تجربه های عملی، طی سالهای فعالیت خود با پرداختن به تحقیق و پژوهش و مطالعه انواع کتاب ها و مقاله های معتبر در حوزه روانشناسی، رفتارشناسی، فروش و بازاریابی دانش و مهارت هایی همچون اصول حرفه ای مربیگری فروش، رفتارشناسی در فروش، شخصیت شناسی، مهارت ها و تکنیک های نوین فروش و بازاریابی، راه اندازی CRM،اصول و فنون مذاکرات تخصصی فروش، استعدادیابی با استعدادیاب کلیفتون، آشنایی با ویژگی های افراد درون گرا و برون گرا، زبان بدن، اصول علمی استخدام پرسنل، اصول بازاریابی محتوایی، طراحی و پیاده سازی کمپین های تبلیغاتی، استراتژی های بازاریابی درونگرا و برونگرا، تهیه پلن فروش و بازاریابی، تحلیل کسب و کار بر پایه استاندارد BABOK، پیاده سازی واحدهای فروش و مارکتینگ، روانشناسی فروش بر پایه هوش هیجانی و مدل رفتارشناسی DISC و اصول تولید محتوای متنی را نیز کسب کرده ام.

 

اکنون با اتکا به تجارت خود به ارائه مشاوره فروش و بازاریابی، مربیگری فروش، تدریس در حوزه فروش و بازاریابی و آموزش رفتارشناسی DISC مشغول هستم. هدف من کمک به بهبود و ارتقاء دانش فروشندگان ایرانی و کمک به توسعه و پیشرفت واحدهای فروش و بازاریابی شرکت ها و سازمان های گوناگون است.

مربع
آموزش رفتارشناسی دیسک
« دانش یعنی قدرت ، اعتبار یعنی سرمایه »