
آشنایی با انواع روش های قیمت گذاری محصولات
قبل از اینکه در مورد انواع روش های قیمت گذاری کالا و خدمات صحبت کنیم قصد دارم شما را با مفهوم آن ...
12 دسامبر 2022
بدون دیدگاه

ارزش طول عمر مشتری ( CLV ) چیست و چگونه محاسبه می شود؟
ارزش طول عمر مشتری چیست؟ ارزش طول عمر مشتری ( customer lifetime value ) که با مخفف CLV شناخته می شود معیاری ...
10 دسامبر 2022
بدون دیدگاه

بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) چیست ؟
بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) چیست؟ بازاریابی درونگرا ( Inbound Marketing ) یکی از انواع روش های بازاریابیست که بر اهمیت تولید محتوای ...
9 دسامبر 2022
بدون دیدگاه

تجربه مشتری چیست و چرا اهمیت دارد؟
تجربه مشتری چیست؟ تجربه مشتری ( Customer Experience ) که با CX شناخته می شود درک جامعی است که مشتریان از تعامل ...
5 دسامبر 2022
بدون دیدگاه

8 ویژگی فروشنده حرفه ای
نکات مهمی وجود دارد که رعایت آنها یک فروشنده حرفه ای را از فروشنده معمولی متمایز می کند. فروشنده حرفه ای با ...
4 دسامبر 2022
بدون دیدگاه

چطور مشتری جذب کنیم ؟
چطور مشتری جذب کنیم؟ همه کسب و کارها از مغازه ها و فروشگاه ها گرفته تا شرکت ها و سازمان ها همواره ...
3 دسامبر 2022
بدون دیدگاه